Отговор на писмо от недоволен клиент :)

четвъртък, 16 април 2009 г.



С превод:

Уважаеми Г-н Д. Попович,

Получихме и анализирахме Вашето оплакване относно "kanta" проблем на колите Рено Меган.
За съжаление не успяхме да намерим такъв термин (kanta) в нашата база от данни и любезно Ви молим да ни пратите повече подробна информация за него.
Също така, моля бъдете така любезен да преведете на английски следните изрази:
"Nataknem na kurac i vas i vase govno od auta", "Jebem li vam majku klosarsku" and "poserem vam se na vas ovlasceni servis Reno".

Искрено Ваш,

Майкъл Моутън
Обслужване на клиенти
Бул. Мирамакс 414, DC668, Доуай, Франция

0 коментара:

Публикуване на коментар

Популярни публикации