Ролерски неволи

неделя, 5 април 2009 г.
Днес стана второто ми голямо падане на ролери :). А ролери карам от около 2 годни.

Подобно на първото, и това беше много глупаво. Вече се връщах към нас след каране и пресичах един булевард. Качих се на бордюра, но дали заради умората, политнах на зад. А глупавото беше, че докато падах, дори се хванах за близкостоящ стълб, но вместо да се задържа, само си ударих главата у стълба. А после най-накрая си допаднах като хората. Естествено, събирайки погледа на околните.

А първото ми падане беше някъде миналата година, когато също бях уморен и ми се налагаше да пресичам трамвайна линия. Тъкмо я пресякох и просто загубих равновесие или и аз не знам какво, и почнах да махам. Но инертните сили ме повлякоха на зад и - бам! Проснах се по гръб. Ако не друго, поне предизвиках малко зрелище и смях у околните :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Популярни публикации