Какво представлява The Mall - клипче

четвъртък, 22 април 2010 г.
Вчера бях в мола с "оригинално" име ДЪ Молъ. Краткото ми клипче може да съдържа спойлъри за тези, които още не да ходили, но смятат да напраят това ;).



Дали той оправдава очакванията или това е поредния мол?

Със сигурност има голямо разнообразие (може би дори повече от Сердика център, заради по-голямата си площ), но това май не е достатъчно. Готино е, има кина, заведения и т.н., но за мен най-интересното нещо в него е Carefour веригата магазини. Макар че аз лично се надявам в следващия мол (в Люлин) да открият Walmart. В Carrefour (или карфур, както му викат) не само бананите и млякото е евтино. Наистина има много ниски цени на много продукти. Направи ми впечатление, че примерно био сладко струва 2-3 лева, което си е доста евтино спрямо другите подобни био продукти.

Ако имате път през Цариградско Шосе, отбийте се. Все пак си струва да се види.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Популярни публикации